.אני פרופסור חבר בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה ב טכניון
אני חוקר כיצד סביבות למידה חכמות יכולות לתמוך בהתפתחות של סטודנטים ותלמידים לכדי לחוקרים ולומדים פרודוקטיביים וסקרנים. אני מתרכז בעיקר במיומנויות למידה, יצירתיות מדעית, ולמידת חקר. המחקר שלי מבוסס על תפישות ושיטות מחינוך, פסיכולוגיה קוגניטיבית, מדעי המחשב, מדעי הנתונים, וממשקי אדם-מחשב. העבודה שלי בוחנת משכי זמן שונים, מאלפיות שניה (בסביבות של פתרון בעיות ומעבדות ממוחשבות) לחודשים (בקורסים מקוונים ומוקים). יחד עם מרצים ומורים, אנחנו חוקרים כיצד פדגוגיות חדשניות וטכנולוגיות יכולים לגרום לשיפור הוראה בקנה מידה גדול. רוב המחקר שלי שואף לענות על השאלות הבאות:
* ביג דאטה בלמידה: כיצד ניתן להשתמש בנתונים וביג-דאטה על מנת למדוד כישורי למידה וחשיבה מדעית?
* עיצוב למידה: כיצד ניתן לבנות הוראה שתתמוך בלמידה משמעותית ותעצים את הלומדים?
* מדעי הלמידה: כיצד עבודה זו תורמת להבנה של תהליכי למידה ותהליכי חשיבה מדעית?
לפני שהגעתי לטכניון הייתי ראש המכון לחקר הוראה ולמידה (ISoTL) באוניברסיטה של בריטיש קולומביה בקנדה (UBC). סיימתי את לימודי במכון לממשקי אדם מחשב (HCII) ובתוכנית למחקר בין-תחומי בחינוך (PIER) שבאוניברסיטת קרנגי מלון.
בנוסף, אני ראש צוות המומחים של בחינות פיזה בנושאים מיוחדים, וחבר בצוות המחקר והחדשנות של פיז״ה. הייתי עורך משנה של הירחון לבינה מלאכותית בחינוך (IJAIED) וכיום אני עורך משנה של מדעי ההוראה (Instructional Science). אני גם חבר בצוותי ההיגוי של האגודה לבינה מלאכותית בחינוך (IAIED) ולמידת המונים (L@S).